دوره های آموزشی

تمديد ثبت نام دوره ارتش عادت ها

ارتش عادت ها - ثبت نام نام دوره - دکتر سید علی قاسمی

ارتش عادت ها - دومين دوره - دکتر علی قاسمی روانشناس

تمديد ثبت نام دوره ارتش عادت ها

 دوره آموزشی ارتش عادت ها در حال ثبت نام می‌باشد.

در این دوره قرار است به مهمترین بخش زندگی­مان یعنی عادتها بپردازیم. در این دوره یاد می­گیریم که «ما همان عادت­هایمان هستیم» و اگر از کسی که هستیم رضایت نداریم، باید عادتهایمان را تغییر دهیم تا از خودمان کسی بسازیم که دوست داریم. تقریباً همه ما عادتهای بد و ناکارآمدی داریم که، اغلب مانند یک ارتش کودتاگر علیه خود ما عمل کرده و موجب هزینه و آسیب برای ما می­شوند. به همین خاطر، دست کم گاهی به این فکر می­کنیم که باید از شر آن عادتها خلاص شویم. جالب است که خودمان می­دانیم ادامه دادن آن عادتها می­تواند نتایج ناخوشایندی برای ما به بار بیاورد، اما واقعیت این است که در عمل، بسیاری از ما عادتهای بد و ناکارامد خود را سالها با خود حمل و ریشه آنها را در وجودمان قوی­تر کرده و به تدریج که سن­مان بالا می­رود، با آثار و پیامدهای نامطلوب ناشی از آن عادتهای بد روبرو می­شویم.

«عادت» یک رفتار تکراری مشخص است که در وجود ما ریشه دوانده و در نتیجه به راحتی نمی­توان آن را کنار گذاشت. عادتهای نامطلوب مانند یک تار عنکبوت نامرئی ما را در بر گرفته­ و سلامتی، موفقیت و شادکامی ما را در زندگی تحت تأثیر خود قرار می­دهند. از این رو برای تغییر دادن آنها باید ماهیت و چگونگی شکل­گیری و تقویت عادتها را شناخته و اصول حاکم بر تداوم آنها و نیز اصول تغییر رفتارها و ایجاد عادتهای جدید را به خوبی درک کنیم.

مهمترین سرفصل­های دوره:

در دوره ارتش عادتها با مفاهیم و اصولی آشنا می­شویم که به ما کمک می­کند:

با چرخه عادتها آشنا شویم؛

ماهیت و ویژگی عادتها را بشناسیم؛

قدرت تغییرات کوچک را درک کنیم؛

ارتباط بین عادتها و انگیزه را درک کرده و با انگیزه ماندن را برای خود به عادت تبدیل کنیم؛

چهار قانون ایجاد عادت­های مثبت را شناخته و از آنها برای ایجاد تغییر در سبک زندگی خود استفاده کنیم؛

و با برخی از عادتهای مهم و کلیدی موفقیت آشنا شویم.

مخاطبان دوره:

از آنجا که بیشترین چالشها و مشکلات زندگی اغلب افراد به عادتهای ناکارآمد و نامطلوب آنها باز می­گردد، مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی:

– برای مشاوران و روان­شناسان(که باید به مراجعان خود کمک کنند تا عادتهای نامطلوب خود را تغییر بدهند)

– برای عموم افرادی که مدتهاست درگیر عادتهای بد مربوط به سلامتی، شغل، روابط، تفریح و… هستند

مفید و قابل استفاده خواهد بود.

پشتیبانی آموزشی:

برای تدوام آموزش و کمک به نهادینه شدن مطالب دوره در ذهن مخاطبان، یک گروه تلگرامی برای پشتیبانی آموزشی و بحث و تبادل نظر اعصای کلاس تشکیل شده و یک تسهیل­گر آموزش دیده، در طول هفته با ارائه مطالب مرتبط و طرح سوالات چالشی، ذهن مخاطبان را با موضوعات عنوان شده در هر جلسه درگیر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *